• Koszty dostawy

    Koszty przesyłek kurierskich (paczka do 30 kg):

     

    KLIKNIJ TUTAJ - SPRAWDŹ NASZ CENNIK I STANDARDY

     

    Pamiętaj, że PRZESYŁKI KURIERSKIE DO WYBRANYCH PLACÓWEK POMAGAJĄCYCH ZWIERZĘTOM (realizowane raz w miesiącu, czasem częściej - wedle aktualnego zapotrzebowania) wysyłane są na koszt sklepu Elzonik.pl. Osoba pragnąca zakupić coś na potrzeby wybranego stowarzyszenia / wybranej fundacji nie ponosi kosztów wysyłki towarów do danej organizacji.

     

    Paczkomaty InPost 

    (paczka do 25 kg):

     

     

    PRZEDPŁATA:

     

    każda paczka = 9,95 zł, niezależnie od wartości zamówienia (OBNIŻKA z 13 zł)

     

    POBRANIE:

     

    paczka = 12,95 zł, niezależnie od wartości zamówienia (OBNIŻKA z 16,90 zł)

     

    Jeśli zamówienie nie zmieści się w jednej paczce, każda kolejna paczka = 10 zł (OBNIŻKA z 12 zł).

     

    Odbiór dla klientów z Wrocławia i okolic:

     

     

    1) Odbiór towarów w jednym z punktów odbioru osobistego (opcja możliwa przy zakupach towaru za min. 15 zł *): 0,00 zł

     

    * Wybór opcji odbioru osobistego w ramach akcji „Niedziela na Hubach" nie wymaga minimum cenowego.

     

    Wykaz punktów odbioru osobistego jest dostępny w zakładce Kontakt.

     

    2) Dowóz towarów pod wskazany przez klienta adres na terenie miasta Wrocław (inny od punktów odbioru osobistego):

     

    zakupy do 60 zł (włącznie) = 6 zł

     

    zakupy powyżej 60 zł = dowóz GRATIS!

     

    Możliwy dowóz towarów na tereny Kobierzyc i ich najbliższych okolic (szczegóły w zakładce Kontakt)

     

     

    @ Elektroniczna wysyłka bonów upominkowych @ - bezpłatnie!

     

 DANE KONTAKTOWE:

 

Adres e-mail: elzoo.sklep@gmail.com [PREFEROWANY RODZAJ KONTAKTU]

 

Numer telefonu: 888-858-590 (czynny w godzinach dowozów na terenie miasta Wrocław)

 

 

ODBIÓR OSOBISTY TOWARÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE ELZONIK

 

(zanim do nas napiszesz lub zadzwonisz celem umówienia się na odbiór osobisty, sprawdź, w jakich godzinach dowozimy towary - szczegóły w rubryce „Godziny dowozów", dostępnej po prawej stronie)

 

W dni robocze przewidzieliśmy 3 główne punkty odbioru osobistego, do których dowozimy towary bezpłatnie. Jeden z nich zlokalizowany jest na terenie Bielan Wrocławskich, 2 - na terenie miasta Wrocław.

 

W przypadku odbioru osobistego na terenie Bielan Wrocławskich dowozimy towary na parking przy Biedronce zlokalizowanej na ul. Wrocławskiej.

 

W przypadku odbioru osobistego na terenie miasta Wrocław mają Państwo do wyboru następujące lokalizacje:

 

- parking przy Centrum Handlowym Borek (ul. Hallera);

- okolice skrzyżowania ul. Zwycięskiej i Kawalerzystów przy Wrocławskim Torze Wyścigów Konnych.

 

 Warunkiem możliwości odbioru osobistego w wyżej wymienionych lokalizacjach jest złożenie zamówienia opiewającego na kwotę minimum 15 zł brutto.

 

W ramach akcji „Niedziela na Hubach" możliwy jest odbiór osobisty towaru w niedzielę (z wyłączeniem świąt) na parkingu stacji benzynowej przy ul. Suchej (okolice Dworca Głównego PKP). W tym przypadku mogą Państwo złożyć zamówienie obojętnie jakiej wartości, a my i tak je Państwu dostarczymy bezpłatnie.

 

Ponadto oferujemy także płatny lub bezpłatny dowóz towarów na wrocławski adres wskazany przez klienta. W przypadku zamówienia opiewającego na kwotę do 60 zł brutto włącznie, klient płaci za jego transport dodatkowo 6 zł brutto, zaś w przypadku zamówień opiewających na kwotę powyżej 60 zł brutto dowozimy towary bezpłatnie. 

 

Informacja na temat aktualnych godzin dowozów w dni robocze oraz wybrane niedziele jest dostępna już z poziomu strony głównej naszego sklepu, w rubryce „Godziny dowozów".

 

W przypadku dużych zamówień opiewających na kwotę co najmniej 100 zł brutto możliwy jest dowóz zamówionego towaru na tereny miejscowości Kobierzyce

 

Możliwość dowozu towarów obejmuje także bliskie okolice Kobierzyc, czyli miejscowości, takie jak: Magnice, Chrzanów (nieopodal Magnic) i Domasław. W ich przypadku jednak minimalna wartość zamówienia kwalifikująca do dowozu wynosi 120 zł brutto.

 

Wskazany przez klienta adres oczywiście nie musi być adresem zamieszkania - dowozimy towary wszędzie tam, gdzie klientowi wygodnie jest je odebrać ;)

 

Dowóz oferowany przez nas w ramach Kobierzyc i ich okolic jest bezpłatny.

 

 

 

 


  • Nasi specjaliści

    Chcesz poznać bliżej naszych szynszylowych specjalistów? 

     

    Koniecznie odwiedź ich Fanpage na FB:

     

     

    oraz nasz 

    zaszynszylowany kanał 

    pełen zarówno testów różnorodnych produktów, jak i materiałów z życia prywatnego naszych szynszyli :)

     

  • Kontakt

     Adres e-mail: 

    elzoo.sklep@gmail.com

     

    (fot. właścicielka sklepu Elzonik - Katarzyna Zaborska - wraz ze swoją pierwszą szynszylą Migusiem)

     

    Telefon:  888-858-590

    czynny w godzinach dowozów (szczegóły poniżej), jeśli są elastyczne to od godz. 11.00 do 19.00, w innych godzinach preferowany kontakt poprzez adres e-mail, nasz Facebook lub dostępny na stronie formularz kontaktowy.

     

    Jesteśmy rodzinną firmą i aktualnie ze względu na opiekę nad naszą małą córeczką często nie mamy możliwości podjęcia rozmowy telefonicznej poza godzinami dowozów na terenie Wrocławia. Na wiadomości przesyłane drogą elektroniczną staramy się odpowiadać jak najszybciej, w każdej wolnej chwili.

     

  • Godziny dowozów

     

    Przed dostawą zamówień zawsze kontaktujemy się z klientem w celu uzgodnienia dogodnego terminu dostawy.

     

    28.11.2017

    elastyczne godziny dowozów

     

    29.11-01.12.2017

    godz. 16.00-20.00

      

    02.12.2017 (SOBOTA)

    godz. 16.00-18.00

     

    „NIEDZIELA NA HUBACH" - 03.12.2017

    (odbiór w okolicach Dworca Głównego PKP)

     

    godz. 14.00-20.30 po wcześniejszym złożeniu dyspozycji* najpóźniej do godz. 12.00 tego dnia (infolinia w niedzielę czynna wedle potrzeby dla tych klientów, którzy zgłoszą chęć odbioru towaru w tym dniu), płatność wyłącznie gotówką lub poprzez przedpłatę na konto (wystarczy okazać potwierdzenie zlecenia przelewu).

     

    *Jako złożenie dyspozycji na odbiór towarów traktuje się każde zamówienie złożone poprzez system zamówień, e-mailowo bądź telefonicznie.