• Koszty dostawy

    Koszty przesyłek kurierskich (paczka do 30 kg):

     

    KLIKNIJ TUTAJ - SPRAWDŹ NASZ CENNIK I STANDARDY

     

    Pamiętaj, że PRZESYŁKI KURIERSKIE DO WYBRANYCH PLACÓWEK POMAGAJĄCYCH ZWIERZĘTOM (realizowane raz w miesiącu, czasem częściej - wedle aktualnego zapotrzebowania) wysyłane są na koszt sklepu Elzonik.pl. Osoba pragnąca zakupić coś na potrzeby wybranego stowarzyszenia / wybranej fundacji nie ponosi kosztów wysyłki towarów do danej organizacji.

     

    Paczkomaty InPost 

    (paczka do 25 kg):

     

     

    PRZEDPŁATA:

     

    każda paczka = 9,95 zł, niezależnie od wartości zamówienia (OBNIŻKA z 13 zł)

     

    POBRANIE:

     

    paczka = 12,95 zł, niezależnie od wartości zamówienia (OBNIŻKA z 16,90 zł)

     

    Jeśli zamówienie nie zmieści się w jednej paczce, każda kolejna paczka = 10 zł (OBNIŻKA z 12 zł).

     

    Odbiór dla klientów z Wrocławia i okolic (ze szczególnym uwzględnieniem miasta SIECHNICE):

     

     

    1) Odbiór towarów w jednym z punktów odbioru osobistego (opcja możliwa przy zakupach towaru za min. 30 zł *): 0,00 zł

     

    * Wybór opcji odbioru osobistego w ramach akcji „Niedziela na Hubach" nie wymaga minimum cenowego.

     

    Wykaz punktów odbioru osobistego jest dostępny w zakładce Kontakt.

     

    2) Dowóz towarów pod wskazany przez klienta adres na terenie miasta Wrocław (inny od punktów odbioru osobistego):

     

    zakupy do 70 zł (włącznie) = 7 zł

     

    zakupy powyżej 70 zł = dowóz GRATIS!

     

    3) Dowóz towarów na terenie miasta Siechnice

     

    zakupy do 40 zł (włącznie) = 4 zł

     


    zakupy powyżej 40 zł = dowóz GRATIS!

     

    Możliwy bezpłatny odbiór zamówionych towarów (bez względu na wartość zamówienia) w budynku mieszkalnym zlokalizowanym przy ul. Staszica 6 w Siechnicach (po wcześniejszym umówieniu się).

     

     

    Możliwy dowóz towarów na tereny Kobierzyc i ich najbliższych okolic (szczegóły w zakładce Kontakt)

     

     

    @ Elektroniczna wysyłka bonów upominkowych @ - bezpłatnie!

     

REZERWACJA (nie zakup!) szynszylowego kalendarza SMSM 2017

Nowy produkt

Rezerwacja szynszylowego kalendarza Stowarzyszenia Miłośników Szynszyli Małej 2017. U nas rezerwujesz, na konto Stowarzyszenia wpłacasz darowiznę w wysokości 20 zł za 1 sztukę kalendarza, okazujesz nam dowód wpłaty, a my dodajemy odpowiednią liczbę kalendarzy do Twojego zamówienia - więcej szczegółów w opisie ;)

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

REZERWACJA pozytywnie zaszynszylowanego kalendarza 2017 Stowarzyszenia Miłośników Szynszyli Małej. Dzięki naszym aktywnym uczestnictwie w dystrybucji kalendarza, możecie go otrzymać wraz ze swoim zamówieniem z naszego sklepu :)

CO ZROBIĆ, ABY OTRZYMAĆ KALENDARZ ZA NASZYM POŚREDNICTWEM?

1. Korzystając z zawartej tu opcji rezerwacji kalendarza, wybrać liczbę sztuk kalendarza, jaką chce się otrzymać wraz z zamówieniem.

2. Opłacić swoje zamówienie (lub wybrać jedną z opcji płatności przy odbiorze*), a na konto Stowarzyszenia Miłośników Szynszyli Małej wpłacić darowiznę w wysokości 20 zł za każdą zarezerwowaną sztukę kalendarza (dane do przelewu podane poniżej)

*W przypadku wyboru płatności przy odbiorze klient może poprosić nas o pośrednictwo w przekazaniu darowizny, tj. dopłacić 20 zł za każdą jedną zamówioną sztukę kalendarza do swojego zamówienia przy jego odbiorze z naszych rąk lub poprosić o powiększenie kwoty pobrania (w przypadku wyboru przesyłki za pobraniem) o stosowną kwotę, a my przekażemy w ten sposób otrzymane pieniądze jako darowiznę na konto Stowarzyszenia.

UWAGA! W przypadku dowozu towarów przez Elzoniki i dodaniu do niego kalendarza kwota uprawniająca do bezpłatnego dowozu spada do 30 zł brutto ;) Wystarczy w momencie składania zamówienia, do którego dołączony ma być kalendarz, a które opiewa na kwotę równą lub wyższą 30 zł, ale niższą niż 60,01 zł, w polu "KUPONY" wpisać kod "KALENDARZ 2017" i zatwierdzić - system odliczy koszty dostawy.

3. Jeżeli nie wybrało się naszego pośrednictwa w przekazaniu darowizny, przesłać do nas potwierdzenie wykonania przelewu na rzecz Stowarzyszenia (jako załącznik do formularza kontaktowego dostępnego na stronie lub na adres e-mail: elzonik@poczta.pl).

4. Oczekiwać na dostawę zamówienia :)

DO ZAMÓWIEŃ Z KALENDARZEM DODAJEMY DROBNE BONUSY :)

DANE DO WPŁATY DAROWIZNY ZA KALENDARZE:

Stowarzyszenie Miłośników Szynszyli Małej


nr rachunku w banku BGŻ S. A.:
57 2030 0045 1110 0000 0398 8980

W tytule przelewu należy wpisać:

DAROWIZNA-KALENDARZ

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

REZERWACJA (nie zakup!) szynszylowego kalendarza SMSM 2017

REZERWACJA (nie zakup!) szynszylowego kalendarza SMSM 2017

Rezerwacja szynszylowego kalendarza Stowarzyszenia Miłośników Szynszyli Małej 2017. U nas rezerwujesz, na konto Stowarzyszenia wpłacasz darowiznę w wysokości 20 zł za 1 sztukę kalendarza, okazujesz nam dowód wpłaty, a my dodajemy odpowiednią liczbę kalendarzy do Twojego zamówienia - więcej szczegółów w opisie ;)

  • Nasi specjaliści

    Chcesz poznać bliżej naszych szynszylowych specjalistów? 

     

    Koniecznie odwiedź ich Fanpage na FB:

     

     

    oraz nasz 

    zaszynszylowany kanał 

    pełen zarówno testów różnorodnych produktów, jak i materiałów z życia prywatnego naszych szynszyli :)

     

  • Kontakt

     Adres e-mail: 

    elzoo.sklep@gmail.com

     

    (fot. właścicielka sklepu Elzonik - Katarzyna Zaborska - wraz ze swoją pierwszą szynszylą Migusiem)

     

    Telefon:  886-276-446

    czynny w godzinach dowozów (szczegóły poniżej), jeśli są elastyczne to od godz. 11.00 do 19.00, w innych godzinach preferowany kontakt poprzez adres e-mail, nasz Facebook lub dostępny na stronie formularz kontaktowy.

     

    Jesteśmy rodzinną firmą i aktualnie ze względu na opiekę nad naszą małą córeczką często nie mamy możliwości podjęcia rozmowy telefonicznej poza godzinami dowozów na terenie Wrocławia. Na wiadomości przesyłane drogą elektroniczną staramy się odpowiadać jak najszybciej, w każdej wolnej chwili.

     

  • Godziny dowozów

     

    Przed dostawą zamówień zawsze kontaktujemy się z klientem w celu uzgodnienia dogodnego terminu dostawy.

     

    17-18.09.2018

    godz. 12.00-20.00

     

    19-21.09.2018

    godz. 15.00-20.00

     

    22.09.2018 (SOBOTA)

    godz. 16.00-18.00

      

     

    „NIEDZIELA NA HUBACH" - 23.09.2018

    (odbiór w okolicach Dworca Głównego PKP)

     

    godz. 14.00-20.00 po wcześniejszym złożeniu dyspozycji* najpóźniej do godz. 12.00 tego dnia (infolinia w niedzielę czynna wedle potrzeby dla tych klientów, którzy zgłoszą chęć odbioru towaru w tym dniu), płatność wyłącznie gotówką lub poprzez przedpłatę na konto (wystarczy okazać potwierdzenie zlecenia przelewu).